BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 29 November 2008

Flinstone Bistro....

Nie aku pnya, hainan chicken rice
Nie mama punya pineapple fried rice

Kami terjebak kt sni cz aku bca entri mizzelle yang mengatakan makanan kt sni sedap tp sedihnya aku, TAK SEDAP LANGSUNG. Baba plak order char kuew tiaw dahlah tunggu lama satu hal dan lebih membuatkan baba aku marah n sakit hati KETIDAKSEDAPAN makanan yang dia order...kesian baba makan sikit je... so melangkahlah kami keluar dari situ dengan muka yang tension bangat.....

So to mizzelle "selera kak mimin x samalah dengan selera kami....."






3 komen:

mummysya berkata...

If not mistaken, it was at Tebrau City kan. Along pun hari tu nak pegi, tapi terjebak kat VINO. Sedappp... Luckily tak pegi...Hhuhuhu!!!

mizzelle berkata...

eh tuari kt pg sedap jekk..then xde la lme nk nggu aiter tu anta meal..maybe that time laen chef kot..sbb tu lmbt...slalu cpt jekk..kt sne mmng byk cheff...mse kt pg tu time kerja..so maybe weeks day laen cheff kot..so no komen..lalalalalalalala......

Fiesya berkata...

Ya along kt tebrau city... kalau along yang kena x taulah apa yang along ckpkan...hee...heee...